Aalborg Kommune afholdt lørdag eftermiddag arrangementet "Aalborgs bedste", hvor de mange idrætsudøvere fra kommunen, der har vundet danske eller internationale mesterskaber i 2014, blev hædret ved et stort award show i Nordkraft.
Mika kunne desværre ikke deltage, men Jeremy fik æren af et håndtryk af borgmesteren.

På billedet ses Jeremy efter showet sammen med borgmesteren. Det er borgmester Thomas Kastrup-Larsen til højre.