Stenhusets ordinære generalforsamling 2010

Stenhuset har i aften afholdt den årlige ordinære generalforsamling. Der var pænt fremmøde, med 37 deltagere. Michael G. Hansen blev valgt som dirigent, og styrede kompetent generalforsamlingen gennem den udsendte dagsorden.

Beretninger, regnskab, budget og indkomne forslag blev vedtaget. Der blev vedtaget uændret kontingent.

Generalforsamlingen blev efter traditionen suspenderet efter beretningerne og ærespokaler overrakt. Herrernes ærespokal blev tildelt Lars Høberg, damernes ærespokal blev tildelt Sascha Wedel og Else-pokalen blev tildelt Per Høberg.

Der var genvalg til de fleste tillidsposter. Lars Høberg blev valgt til 1. suppleant til bestyrelsen og Lisbeth Bang til 2. suppleant til bestyrelsen. Randi B. Christensen blev nyvalgt til ungdomsudvalget. Bastian E. Jensen og Randi B. Christensen blev nyvalgt til støtteudvalget. Randi B. Christensen blev nyvalgt til festudvalget. Alle poster er opdateret på hjemmesiden.

Kirsten Larsen fik overrakt JBU's sølvnål, som JBU fortjent har tildelt Kirsten efter indstilling fra Stenhuset.

Template Design Ext-joom.com